Růžena Poliaková

Asistentka pojištění

Představení

Růžena je asistentka pojištění se zaměřením na administrativní podporu oddělení pojištění. Pracovním cílem je pomoc jak klientům, tak i kolegům.

Profesní historie

Růžena má mnohaleté zkušenosti z administrativy, a to se zpracováním dat, vedením svěřené agendy, vydáváním dokumentů, komunikací s lidmi či institucemi, ať už z pozice referenta, specialisty nebo asistentky. 

Pracovní úspěchy, milníky a výsledky

Růžena se administrativě a zákaznickému servisu věnuje od roku 2006, kdy začala pracovat u telekomunikační společnosti. Díky osobnímu nasazení a pečlivosti, se vypracovala na pozici senior specialisty a zástupce vedoucího, kdy vedla menší tým. Na této pozici získala nejen zkušenosti se školením lidí, ale absolvovala zde i několik specializovaných školení. Její schopnosti a výsledky byly následně uplatněny i na pozici asistentky soudního exekutora, kde měla svěřenou spisovou agendu.

Růžena a práce v hyponamíru.cz

Růžena v Hyponamíru zastává pozici podpora oddělení pojištění. Má zodpovědnost za tvorbu záznamů z jednání, administrativu kolem pojistných smluv, dále komunikuje s pojišťovnami i klienty. Na práci ji baví různorodost úkolů, komunikace s kolegy a spokojenost klientů. Zaměřuje se hlavně na poskytnutí komplexní podpory svému týmu.

Vzdělání

Růžena vystudovala střední školu a své znalosti neustále rozšiřuje. V rámci každé pracovní pozice absolvovala specializovaná školení, kterými si rozšířila své vzdělání.

Volný čas

Růžena tráví většinu svého času se svou rodinou. Jezdí s ní na výlety, ráda poznává nová místa, nebo zajde na dobré jídlo. Má ráda zvířata, doma má dva psy a dvě kočky.