Představení

„Vždycky je co vylepšovat a nikdo jiný to za nás neudělá!“

Profesní historie

  • ve startupech a online prostředí působí od roku 2015, zaměřuje se na růst pomocí marketingu a technologií
  • ex-Head of Growth v UlovDomov (3 roky)
  • Růst služby Albert Online (1 rok)
  • GLAMI Country manager 3 trhů (5 let)

Pracovní úspěchy, milníky a výsledky

  • UlovDomov - 3,5násobný nárůst portfolia. Z malé firmy ve ztrátě byl leader na trhu (80% podíl trhu na nových klientech)
  • Albert Online - získali podíl na mobilních objednávkách 25% (na úkor Rohlíku a dalších hráčů)
  • Pomohl GLAMI škálovat ze 150 mil. obratu na 800 mil. se ziskem 120 mil.

Robert a práce v hyponamíru.cz

  • Robertovou odpovědností je:
    • Hledat nové růstové příležitosti v rámci celého produktového portfolia.
    • Dodávat takové množství leadů a v takové kvalitě, který obchodní tým dokáže kvalitně zpracovat.
  • Nejvíc ho baví, že je v hyponamíru velké množství příležitostí, na které se dá sáhnout a zkušený, ochotný tým, se kterým společně na příležitostech pracuje.
  • Jeho silné stránky jsou: řízení výkonu v rámci marketingu pomocí dat a růst skrz nové technologie a automatizace. Má také přesahy do produktového vývoje a obchodu.

Vzdělání

  • MA in Applied Economics at CERGE-EI
  • Podniková ekonomika a Management na MUNI, Bakalářské studium

Volný čas

Volný čas rád tráví s rodinou na výletech, ježděním na kole, manuální prací v dílně, nebo na chalupě.

Odkaz na LinkedIn

Robert Johnson | LinkedIn