Představení
„Nechovej se k ostatním tak, jak sám nechceš, aby se chovali k tobě.“
„Jsem přátelská, komunikativní a zaměřená na výsledek s proklientským přístupem.“
Profesní historie
Téměř 10 let pracovala Renata v bance Citibank, kde si prošla různá oddělení přes vymáhání pohledávek od nejnižší delikvence postupně po nejvyšší, dohledávání kontaktů na klienty a pomáhala s přechodem produktů a systému do nové banky RB.
Dalších 5 let věnovala své kariéře ve společnosti Kapitol. Zde začínala s administrativou, následně začal její kolotoč směrem k obchodu, vedení týmu lidí a hledání obchodních příležitostí pro specialisty.
Následně působila ve společnosti Columbus necelé 2 roky. Zodpovídala za vedení klientské linky a zastávala pozici Leadový manažer.
Než se stala součástí týmu hyponamíru, 2 roky pracovala pro Ulovdomov, kde měla na starost chod a vedení pre-sales oddělení.
Pracovní úspěchy, milníky a výsledky
- Mezi své silné stránky jednoznačně řadí cílevědomost, spolehlivost a empatii
- Je zaměřená na potřeby klienta a výsledky
- Z pohledu vedení týmu je přátelská a umí motivovat ke splnění cílů
- Její přednosti a píle vedou ke splnění výsledků firmy
Renata a práce v hyponamíru.cz
Renata má v hyponamíru na starost budování Care oddělení, zajištění maximální spokojenosti našich klientů a hledání obchodních příležitostí.
Nejvíc Renču na práci baví její různorodost. Každý den čelí novým výzvám a úkolů, které s přehledem zvládá. Je klíčovým článek pro hledání nejlepší cesty, jak pomoci klientovi i obchodnímu týmu.
Je zodpovědná, cílevědomá a v komunikaci jednoznačně preferuje lidský přístup.
Vzdělání
Střední odborná škola Podyjí s.r.o. Znojmo - Správce informačních systému.
Volný čas
Nejraději tráví čas s rodinou a přáteli. Sem tam si ráda přečte nějakou knížku nebo koukne na seriál. Ráda zajde načerpat energii do wellness nebo vyrazí na prodloužený víkend. PS. Ráda chodím na kryo :-)